REGULAMIN HOTELOWY
§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest
integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również
poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww.
czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu. - Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Dworek nad Pilicą
- Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie
Hotelu
§ 2. DOBA HOTELOWA - Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00 dnia następnego.
- Gość hotelowy powinien określić czas pobytu a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że
pokój został wynajęty na jedną dobę. - Rezerwacje zachowują ważność do godz. 24:00 planowanego dnia przyjazdu
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w
recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. - Hotel uwzględni życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy poza godzinę 12.00 jest traktowane jako przedłużenie
pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 12.00, program komputerowy Recepcji naliczy
opłatę za pół doby wynajmu pokoju hotelowego według cen pełnych. - Anulowanie rezerwacji (nie gwarantowanej – § 3 pkt. 5) pobytu bez ponoszenia kosztów finansowych
rezerwacji powinno nastąpić:
- w przypadku gości indywidualnych do godz. 16.00, w dniu, na który była dokonana rezerwacja.
§ 3. REZERWACJA I MELDUNEK
- Goście hotelowi podlegają obowiązkowi meldunkowemu, na podstawie dowodu tożsamości lub paszportu.
W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma
obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju. - Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do 22.00, po
uprzednim zgłoszeniu tego faktu w recepcji. - Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa hotelowego po godzinie 22.00 jest równoznaczne z
wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie
każdej osoby nastąpi według ceny dostawki z cennika dostępnego w recepcji hotelu. - Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił
należną opłatę. - Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 40% wartości w
terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji. - W przypadku odwołania rezerwacji gwarantowanej przedpłata nie zostanie zwrócona.
- Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania
depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt. - W pokoju wieloosobowym pozostałe miejsca mogą być wynajęte na życzenie lub za zgodą Gościa
hotelowego wynajmującego ten pokój. - W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną
dobę hotelową.
§ 4. USŁUGI - Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości
usług, prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.. - Hotel zobowiązany jest zapewnić:
- profesjonalną, uprzejmą i sprawną obsługę w zakresie świadczonych usług; sprzątanie pokoju oraz wymianę pościeli
hotelowej i ręczników; - śniadanie w formie bufetu powyżej 10 osób przebywających w hotelu;
- bezpłatny niestrzeżony parking;
- strefę relaksu w SPA (jacuzzi, sauna, łaźnia parowa, grota solna,) w godzinach funkcjonowania Strefy wodnej (jednorazowe
wejście do strefy); - Wi-Fi;
- usługę sprawną pod względem technicznym – w przypadku wystąpienia usterek, które nie mogą być usunięte, hotel dołoży
starań aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności; - hotel zobowiązuje się bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania
urządzeń hotelu oraz czystości i porządku w hotelu przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie
usterek i braków.
- Na życzenie Gości hotel świadczy nieodpłatnie dodatkowe usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- budzenie o wyznaczonej godzinie;
- przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu;
- udostępnianie w wyznaczonym miejscu żelazka oraz deski do prasowania;
- łóżeczko dla niemowląt po wcześniejszym zgłoszeniu chęci jego wypożyczenia podczas rezerwacji pokoju. Hotel zastrzega,
że udostępni łóżeczko jeśli nie będzie ono udostępnione innym gościom hotelowym.
§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów
prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku
działania dzieci. - Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenie wyposażenia i urządzeń
technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób. - Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych
gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. - Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin
hotelowy, wyrządzając szkodę w imieniu hotelowym lub gości albo też w inny sposób zakłócił funkcjonowanie
hotelu. - Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w
przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone
usługi. - Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek,
czajników, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. - W hotelu panuje bezwzględny zakaz palenia papierosów. Niestosowanie się do zakazu generuje koszty w
wysokości 300zł kary.
9.Za zgubienie klucza pobierana jest opłata w kwocie 30zł
§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
1.Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują
przepisy ar t. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te
nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy,
papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających
wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku
do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca. - Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody bezpośrednio po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do
gościa.
§ 7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH - Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane
na jego koszt na adres przez niego wskazany. - W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie
przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
§ 8. CISZA NOCNA - W hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00 rano dnia następnego. Niezastosowanie
się do ciszy nocnej generuję koszty w wysokości 300zł.
§ 9. REKLAMACJE
1.Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości
usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi hotelowi reakcję.
§ 10. DODATKOWE INFORMACJE - Należność za pobyt w hotelu oraz inne należności tj. usługi dodatkowe, opłaty za szkody pobiera wyłącznie
kasa recepcji lub biuro hotelu. - Śniadanie w formie bufetu szwedzkiego podawane jest na sali śniadaniowej od poniedziałku do piątku od
godz. 7.00 do godz. 10:00., weekendy oraz święta w godzinach 8:00-11:00W przypadku małej ilości Gości
podawane są zestawy śniadaniowe. - Śniadania spożywane są na terenie restauracji.
- Z restauracji nie wolno wynosić naczyń oraz innych rzeczy jak również spożywać własnego jedzenie i
alkoholu. - Strefa wodna Spa jest czynna codziennie w godzinach 10.00-22.00 . Hotel zastrzega zmianę godzin
funkcjonowania centrum SPA&Wellness w dni świąteczne i wolne od pracy. - Nagła awaria jednego z urządzeń, o którym mowa w § 4 pkt. 2 i w związku z tym zdarzeniem brak
możliwości korzystania z usługi, do wykonania której urządzenie jest konieczne, nie obliguje Gościa do żądania
odszkodowania lub zwrotu kosztów z tytułu tejże awarii. - Patio nad restauracją to miejsce, w którym do dyspozycji Gości oddajemy stół bilardowy piłkarzyki oraz
rzutki. Dodatkowych informacji na ten temat udzieli Państwu recepcja Hotelu. - Goście hotelowi mogą skorzystać odpłatnie z:
- usługi prania;
- transportu (po wcześniejszym uzgodnieniu)
- room service.
§ 11. POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Hotel przyjmuje Gości podróżujących ze zwierzętami, za dodatkową opłat – 30zł/doba, przy czym Gość
ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody przez nie wyrządzone. - W hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi
miejscami, przeznaczonymi do tego celu. - W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów
łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych. - Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów oraz
stwarzania sytuacji, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości hotelowych. - Jeśli gość pod wpływem alkoholu i / lub środków odurzających zakłóca spokojny pobyt gości lub
funkcjonowanie hotelu, może zostać z niego usunięty. - Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza
nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo
korzystania.
8.Gość wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
9.Dworek nad Pilicą nieodpłatnie oddaje w prywatne użytkowanie na czas pobytu, a Gość wypożycza na czas
pobytu, do własnego, osobistego użytku odbiornik telewizyjny.
10.Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem hotelowym a Hotelem jest sąd właściwy dla
Hotelu Dworek nad Pilicą
§12. DANE OSOBOWE
1.Dane osobowe otrzymane w ramach świadczenia usług, przetwarzane są w zakresie wymaganym do dokonania
rezerwacji lub innych usług, zgodnie z właściwym prawem, w tym z dyrektywami 94/46/EC oraz 2002/58/EC
(zgodnie z późniejszymi zmianami lub aktami je zastępującymi) dotyczącymi przetwarzania danych osobowych
i ochrony prywatności, ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) lub wyraźną dobrowolną zgodą
udzieloną przez gościa hotelowego.
2.Zakres zbieranych danych osobowych:
Imię i nazwisko
Adres zamieszkania rodzaj dokumentu tożsamości,, seria i numer
Nr rejestracyjny pojazdu
Imię oraz nazwisko oraz kraj zamieszkania osoby towarzyszącej*
Adres e-mail oraz numer kontaktowy*
Przy rezerwacjach firmowych – Dane firmy*
- za wyrażeniem dobrowolnej zgody
- Administratorem danych osobowych jest
LINMED –
Dworek nad Pilicą
Wólka Magierowa 6
26-420 Nowe Miasto nad Pilicą
kontakt tel. 606 851 999 - Naszym gościom przysługuję prawo wzniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku bezprawnego
lub nieupoważnionego wykorzystywania danych osobowych przez hotel. - Goście własnoręcznym podpisem oraz poprzez zaznaczenie odpowiedniego oświadczenia na karcie
meldunkowej wyrażają dobrowolną zgodę na przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych:
a) w celach marketingowych
b) w celu stworzenia oraz dopasowania indywidualnej oferty dla klienta
c) świadczenia usług hotelowych w przyszłości - Obowiązek informacyjny wobec osoby której dane zostały przekazane w sposób niebezpośredni (np. poprzez
portale rezerwacyjne) zostanie spełniony w momencie rozpoczęcia realizowania usługi hotelowej.
7.Dane osobowe są niezwłocznie usuwane po zakończeniu celu ich przetwarzania, chyba że hotel ma obowiązek
przetwarzać dane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego min. Z przepisów prawa podatkowego
lub bankowego:
- w przypadku rozliczenia się za pomocą karty płatniczej dane przechowywane są od 2 do 3 lat ( w zależności
od wewnętrznych przepisów bankowych dotyczących reklamacji związanych z użyciem karty płatniczej) - w przypadku wystawienia faktury VAT – 6 lat.
- Hotel zgodnie z prawem zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych w przypadkach, gdy – i w takim
zakresie jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
a)osoba, której dane dotycząc, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub
większej liczbie określonych celów;
b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
c)przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
d)przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby
fizycznej;
e)przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
f)przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów, realizowanych przez
administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec interesów
mają interesy lub podstawy prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych
osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.